Perşembe, Kasım 15, 2007

Ne oldu şimdi neredeyim be...
Bu üzerimdeki nur senin mi..?
Biliyorum öyle, ve ben meleklere inanmaya başlıyorum...
Çünkü gülüyorum aynada yüzün göründüğünde...
Ve gülüyorum gözün her gözüme değdiğinde...
Ve gülüyorum sen her seviyorum dediğinde...
Ve biliyorum her gün yeniden doğuyorum,
Bir gün ölüm gibi ayrılık gelse de...
Korkma dedin ya artık korkmuyorum...
Ve kaçmıyorum sevgiden gidenler canımı acıtır diye,
Ve kaçmıyorum kendimden beni sana getirir diye...
Kalbimi kanatlarına bıraktım ve uçuyorum...
Ruhunu içime aldım ve artık onunla yaşıyorum...
Ve ben beni yaşatan bu günü seviyorum...
Çünkü onunla gülüyorum,
Ve kaderim bir gün onunla ölüyorum...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle güzel duydularla dolduğunuza sevindim bayım.
darısı başıma.bir bayana aşık olmak istiyorum da =D