Cumartesi, Temmuz 09, 2005

Image hosted by Photobucket.com
Eger, yeniden baslayabilseydim yasamaya,
Ikincisinde, daha cok hata yapardım.
Kusursuz olmaya calısmaz, sırtüstü yatardım.
Neseli olurdum, ilkinde olmadıgım kadar,
cok az seyi
Ciddiyetle yapardım.
Temizlik sorun bile olmazdı asla.
Daha cok riske girerdim.
Seyahat ederdim daha fazla.
Daha cok günes dogusu izler,
Daha cok daga tırmanır, daha cok nehirde yüzerdim.
Görmedigim bir cok yere giderdim.
Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye.
Gercek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine.
Yasamın her anını gercek ve verimli kılan insanlardandım ben.
Yeniden baslayabilseydim eger, yalnız mutlu anlarım olurdu.
Farkında mısınız bilmem. Yasam budur zaten.
Anlar, sadece anlar. Siz de anı yasayın.
Hicbir yere yanında termometre, su, semsiye ve parasüt almadan,
Gitmeyen insanlardandım ben.
Yeniden baslayabilseydim eger, hicbir sey tasımazdım.
Eger yeniden baslayabilseydim,
Ilkbaharda pabuclarımı fırlatır atardım.
Ve sonbahar bitene kadar yururdum cıplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar kesfeder, günesin tadına varır,
Cocuklarla oynardım, bir sansım olsaydı eger.
Ama iste ruhum 85'in ve biliyorum...
öLöYORUM...

2 yorum:

ttku dedi ki...

ehaa..öpüom seni..

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...