Cumartesi, Ekim 13, 2007


Çıktım hayatımdan,
Karşıma geçip bana baktım, gözlerime...
Sordum "hani o nerede?"
O bildiğim gözlerimle baktım kendime,
Dolu dolu oldular sonra cevap vermeden...
Sonra bilmiyorum der gibi eğdim başımı önüme,
Sustum...
Çıktım hayatımdan,
Karşıma geçip bana baktım, ellerime...
"Nerede elinde tuttuğun mutluluk?" dedim...
Kire boyanmış iki yana döndü ellerim,
Tuttuğu boşluğu göstermek istercesine...
Anladım...
Çıktım hayatımdan,
Karşıma geçip bana baktım, kalbime...
Düşündüm "hala mı?" dedim...
Sanki hissetti sorduğumu gözlerimden,
Sanki hissetti çaresizliğimi ellerimden,
Ve acı bir nefes geldi ta derinden...
Sustum, anladım...
Yoktu gözlerimde gözlerin, ellerimde ellerin,
Yüzümde sıcak nefesin...
Döndüm içime, hayatıma sessizce...
Ben geri döndüm ama,
Giden çoktan toz dumanıydı...
Hoşça kal mutlu dünüm, soyut geleceğim...

Hiç yorum yok: