Pazartesi, Kasım 28, 2005

ben

küçüktüm hikaye başladığında yeni doğmuştum yanlızca ben vardım...sonra çoğaldım parçalara bölündüm yaşamlara karıştım onlarda yaşadım benliğimde kaybolurken onlarda hayat buldum...rüzgarlara karıştım filmlerden fırlamış bi figuran gibi vardım yerde...sustum bazen , bazen öyle bağırdım ki kendim bile sağır oldum duymadım kendimi anlamadım...zaten kırılan parçaları toplamayı da denemedim hiç gerek yoktu eskisi gibi olmazdı...olsa da artık işe yaramazdı belki yarardı ama istemezdim...nasıl olsa bu bir savaştı...tek amacı galip gelmek olan bir oyun...öyle olmasına çalıştım çok çalıştım kendimi üzmemek için yara alıp düşmemek için...çarpıştım güçüm azalınca kaçtım saklandım kuytularda sonra tekrar çıktım ortaya...bir görünen bir kaybolan hayaller gibi..ama pek de sevilmeyen istenmeyen oldum...haklı değildim ama hani her yol haklıydı...o zaman neden yargılandım neden idam edildim...anlamadım...kim di beni kandıran bunların doğru olduğunu söyleyen bilmiyorum...yanlışmış görüyorum...ama devam etmiyorum artık bu kadar...

1 yorum:

Akuza dedi ki...

bilmem elbet bir gün