Pazar, Ekim 15, 2006

Kim mi bu adam..?


Pekala her yazıya olduğu gibi buna da itiraflarla başlayalım...Bu adamı ilk gördüğümde bundan cacık olmaz diye düşünmedim...Aksine tam cacıklık dedim dök yoğurt u üstüne cacık olsun...Çünkü bütün gün elinde şarapla kimi görsek öyle düşünürüz Türküz ya biz kanımızda var bu ön yargılı olma potansiyeli...
Sonra aradan bir yıl olarak düşündüğüm ama daha farklı da olabilecek bir tarih süreci geçti...Yeni b ir dönem de tesadüfler sonucu da olsa aynı ortamlarda //htta aynı işlerde// bulunmaya başladık...Ki gördüm ki %90 ı yanlış çıkan önyargılardan biri daha bu istatislik bilgiyi bozmadan yanlış çıktı =)
Sonra aslında etrafında olan insanların yanında kendi olmadan yaşayabilen kendini kendine saklayan kendi bilgisinin sadece kendini bağladığını bilen...Aynı benim gibi akılsız insanlara akıl versen de sonradan eklenmiş protez bir kol kadar işe yarayacağını bilen biri olduğunu gördüm...

Sonra ne mi oldu...Dün gece beraber kaldık //atlayabilecek önyargılı insanlar için açıklama_Aynı evde ama ayrı yataklarda yattık//

Yani diyoruz ki önyargı kötü birşey çok kötü birşey...

Çok açılı bir dünya ya tek açıdan bakmak sadece seni gören insanların sayısını azaltır unutmamak gerek bunu da yazayım yolda aklıma geldi =)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

... ya da çok açılı bir dünyaya tek açıdan bakmak senin görebileceğin insanların sayısını azaltır!?...

ve sen önyargı hakkında bunları söylüyorsun he:)))