Pazar, Eylül 23, 2007


Ya bir gün hepsi giderse,
Ya bir gün tek başıma kalırsam dünyada...
Bir gün ölürse annem kollarımda ya da babam
Gözlerimin önünde hunharca...
Ya hep kandırdıysa beni, "benim" dediklerim,
Hiç olmadıysa "seni seviyorum" diyenler arasında gerçek sevgilerim...
Hep kandırdıysa ya dost bildiklerim...
Ya ölüm geldiğinde daha hazır değilsem dünyada...
Ya ölüp gittiğimde "hiç olmadı" diyenlerse değer verdiklerim...
O zaman niye tüm sevgilerim, tüm korkularım...
Niye var aşklarım ya da dostlarım...
Bitmeyen cümlelerim ve kalın kitaplarım...
Niye burdayım..?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

anladımki herkes korkuyor yanlızlıktan,yanlız değilim bu duygumda..ve kimse emin olamıor dostlarının yada aşklarının gerçekliğinden..bugün kendim sen ve herkes için daha dürüst bir dünya maskesiz yüzler diliyorum canım...